Фон

четверг, 28 сентября 2017 г.

Листівка "Smile". Натхнення від Ліни Bolinka та відеоогляд дизайнерської посилочки

Всім привіт!

Сьогодні я, Ліна Bolinka, буду вас надихати своєю листівочкою, яку створила  в чорно-рожевій гаммі, ну, ще хіба трішки білого та сірого) Квітку, що прикрашає листівочку я зробила власноруч і вона мені дуже подобається. Також в листівці присутній чорний, білий та рожевий шеббі ембоссинг, що також додає шарму моїй листівці)

Тож запрошую переглянути фото та надихнутись моєю роботою!






А також я підготувала відеоогляд моєї дизайнерської посилочки 
від магазину "Креативность".
Хочу відмітити, що всі матеріали в посилочці були запакованінадійно та акуратно)
Аось і мій відеоогляд:


Бажаю всім творчого натхнення!
З вами була Ліна Bolinka)
Па-па!



Комментариев нет:

Отправить комментарий