Фон

вторник, 19 сентября 2017 г.

Натхнення з Флоксою. Шкатулка для чаю

Вітання любі читачі!
З вами я, Флокса (Марина), і покажу вам як додати своїй кухні ще більше краси та затишку, адже їх багато не буває, так?

Завжди мріяла мати гарну коробочку для чаю (хоть я його й не п'ю, але тримаю для гостей), але вони всі мені чимось не підходили, то форма, то колір, то стиль. Найвдалішим варіантом виявилось задекорувати коробочку власноруч, а тут ще й в магазині Креативності така чудова шкатулочка, ніби чекала саме на мене. 

Я обрала для декупажу квіткові мотиви, надпис Kitchen та милих котенят, куди ж без них? Окрім декупажу додала об'ємних мереживих мотивів за допомогою трафарету та текстурної пасти, додала камінчиків та обгорнула синьою оксамитовою стрічкою - все, можна милуватися! Тепер мої гості матимуть можливість легко обрати чай до смаку, адже шкатулочка дуже зручна - в 4х відділах можна тримати різні види чаїв. 

Запрошую до перегляду !


Бажаю затишку та достатку вашому дому!
Надихайтеся з Креативністю ♥

Комментариев нет:

Отправить комментарий