Фон

понедельник, 4 сентября 2017 г.

Ботанічний мінік від Ліни Bolinka

Привіт-привіт!
Сьогодні з вами Ліна Bolinka)
Як пройшло літечко? Надіюсь лишились переважно приємні спогади і ви гарно відпочили) 
А в мене створився ботанічний мініфотоальбомчик і в нього є невеличка історія, яку хочу зараз розповісти.

Отже, цей альбомчик я створила для сестри своєї подруги. Її сестра вже два роки працює за кордоном, тож дуже сумує за рідними та за Україною... І цього літа вона провела відпустку вдома з рідними. Тому цей  альбомчик буде вміщувати сімейні фото та фото українських пейзажів. Я намагалась також в декорі максимально передати природу нашої батьківщини. 

Тепер запрошую до перегляду альбомчика:





















Для альбомчика також створила будиночок - коробочку для його зберігання)






Дуже надіюсь, що вам сподобалась моя робота та я надихнула вас)
З вами була Ліна Bolinka
До скорих зустрічей!

8 комментариев: