Фон

воскресенье, 4 февраля 2018 г.

Знакомство с новой Дизайн-командой

Доброе утро, наши самые любимые читатели! 
Рады вам представить новый состав нашей Дизайн-команды, которая будет вдохновлять нас следующие шесть месяцев.
Давайте поприветствуем нашего нового дизайнера:
Дина Гога

 Всем привет!
 Меня зовут Дина) Очень рада познакомиться с вами) Я родом из прекрасного исторического города Каменца-Подольского. Последнее время жила и училась в Киеве, а сейчас проживаю с мужем и четырехмесячным сынишкой в Переяславе-Хмельницком) ПО профессии я музыкант, играю на фортепиано и пою, а также обучала этому деток в музыкальной школе (пока не ушла в декрет). Скрапбукинг - моя большая любовь на всю жизнь. Я очень люблю шебби, винтаж, прованс и микс медиа. Хочу вдохновлять вас и вдохновляться вами) С удовольствием буду творить с вами и для вас)










А так же давайте поприветствуем девочек, которые продолжили свой путь вместе с нами! Они вам хорошо знакомы!


Вітаю всіх!
Мене звати Ліна, творю під ніком Bolinka, живу в Борисполі, маю троє діток та одного чоловіка)))
Дуже обожнюю скрап! Улюбленими стилями та техніками стали міксмедіа, ботанічний, шеббі, CAS. Люблю робити: фотоальбомчики, бо вважаю що спогади потрібно зберігати красиво; міксмедіа на полотні, тут я можу і помалювати, і поексперементувати; листівки, бо люблю їх дарувати)
А ще я дуже люблю малювати, шити ляльки та іграшки, декупажити. Останнім часом також захопив літтерінг.
 З впевненістю можу сказати, що творчість для мене вже не просто хоббі, а стиль мого життя!
Неймовірно рада бути та творити в команді Креативності і з задоволенням надихатиму своїми роботами)

 Мене звати Наталія Дієва(Наталья Деева).  Я дуже рада вас вітати, як дизайнер чудового блогу Креативність! Скрап займає чимале місце в моему житті, та житті моєї родини. Кожен день хочеться сідати за стіл, та творити красоту для себе та оточуючих.  А мої дітки мені в цьому допомагають. Синок не забуде розкласти по всій кімнаті чіпборд, або зі спреїв та баночок з краскою зробити машинку або поїзд)). А донечка, може зробити наборчик вирубки для нового альбомчика, чи для своїх робіт в школу)).  
Можно сказати, що всі люблять скрапити, та в курсі, що таке ножі для вирубки, чіпборд, пудра для ембосингу)))
Я обожнюю ніжні роботи, але інколи хочется переключитись и зробити яскравий експеримент з красками, спреями. Улюбленого стилю не маю, всі стилі подобаюься по своєму, в кожен хочеться внести свою "ізюминку".
Дуже счастлива бути в команді ДК Креативність та сподіваюсь мої роботи надихнуть вас на нові шедеври!


 Алена Крупицкая
Всем привет! Я Алена, живу в самом длинном городе Украины - Кривом Роге. С творчеством неразлучна по жизни, люблю вышивать, шить игрушки, создавать декор для дома, но скрап занимает первое почетное место))) Мне нравится пробовать новое, осваивать разные стили и техники, но неизменно, вот уже много лет, я испытываю особенное влечение к работам в стиле винтаж и экостиле...


Я Лора-адміністратор цього блогу, я живу в місті Києві, хоча народилася і довгий час жила в Одесі:) То ж завжди, коли розповідаю звідки я, називаю обидва міста, бо кожне з них по своєму дуже рідне для мене.
Скрапом займаюся близько 6 років. З того часу, як випадково знайшла на теренах інтернету фото дитячого скрап альбому. І хоча з дитинства любила власноруч робити подарунки близьким і рідним, саме слово "Скрапбукінг" і світ, який він відкривав, захопило мене так, що вже дуже скоро це стало одним із основних занять. А як може бути інакше?) Варто лише раз відвідати магазин і торкнутися всієї представленої там краси! І ось вже тримаєш в руках чарівний пакунок зі стрічками, чіпбордами, папером, висічками! А на обличчі щаслива посмішка! І безліч ідей!


4 комментария: