Фон

четверг, 2 марта 2017 г.

Мастер-класс от Лоры - нежная весенняя открыточка!

Привіт-привіт!))
 З вами Лора, і сьогодні хочу показати свою нову листівку і трішки розповісти про те, як виглядав процес її створення)
А сам процес був швидким, простим і дуже натхненним))

То ж я розповідатиму, а ви, сподіваюсь, будете слідкувати і створювати свою власну красу! І зовсім необов'язково таку саму) але ж ідей забагато не буває, правда?))можливо, і цим простеньким майстер-класом я зможу бути корисною)
Почнемо з того, що нам знадобиться з матеріалів:
1. Заготовочка для листівки.
2. Папір для основи. Двох кольорів.
3. Ажурна серветка/вирубка.
4. Клей.
5. Термоклей-пістолет.
6. Дироколи.
7. Ножиці.
8. Лінійка.
9. Квіти, гудзики, напівнамистинки.
10. Стрічки декоративні.
11. Залишки пеперу. Кілька смужок.


 Моя заготовка розміром 16х12см. Для її оздоболення взяла два види паперу. Розмір може бути довільним. В залежності, від бажаної пропорції. У моему випадку це листи паперу 9,5х15,8см і 3,5х15,8 см.
Коли папір вже потрібного розміру і готовий до використання, на одному із листів роблю ажурний бордюр. Тим самим дироколом, про який писала раніше) Улюбленим) Він завжди під рукою)
Далі обидва елементи кріпимо на листівку за допомогою клею. Я користуюсь клеєм від Фабрики Декору. Довго я до нього йшла. Були дорогі тюбики, які швидко скінчувались і зовсім не тішили вартістю. Були дешеві, які "вели" папір і він ставав хвилястий, ніби в задумці було рельєфне панно на морську тематику, а не листівка чи сторінка альбому)) З хвильками, одним словом))) А потім спробувала цей чудо-клей і все стало значно простіше. Економно, якість гарна і не має токсичного запаху, що дуже важливо, як на мене)

 Коли основа листівки готова, переходимо до наступного етапу. Рамка з гарною карткою всередині.
Я використала в цій роботі вирубку. Але можна замінити на якийсь гарний ажурний чіпборд чи ліпнину. Тут вже як в кого уява спрацює)


Щоб серединка вийшла більш-менш рівною, картку наклеїла на овальну серединку від вирубки. А потім обережно обрізала ножицями.

Коли наша серединка готова час зібрати першу частинку листівки. Серветку, серединку і рамочку. З'єдную тим самим клеєм.


 І ось, що отримуємо.


Отже, одна частинка готова. Переходимо до наступного етапу-об'ємний декор. Особисто я, більше люблю саме цей процес. Рідко заздалегіть знаю, чим все скінчиться) в процесі по кілька разів все змінюю)
Спершу, обрізаю з паперових квіточок стеблинки. Мабуть цього можна і не робити. Бачила, як дівчата гарненько закручують їх в спіральки і мають ще один єлемент декору в композиції. Я ж просто обрізаю і так мені зручніше з'єднати квіти з папером.

Далі настає час для папірців. Точніше, їх залишків)) я дуже люблю робити з них листочки за допомогою дирокола, що робить круг.
Процес дуже простий. Але виходить досить цікаво. То ж складаємо смужки паперу навпіл і робимо дироколом вирубку, як показано на фото. Ніби сегмент відрізаємо.
 Ось так:

І ось, що отримуємо в результаті.


Далі до роботи долучається термоклей. На головному фото його видно лише шматочок) То не невдалий ракурс, а задумка автора)) Від частого використання вид в нього надто "робочий") Тому він трохи заховався скраєчку)
Елементи можна кріпити необов'язково таким способом, а й на звичайний клей.  Але я люблю, коли декор кріпиться швидко і можна рухатись далі.
Тут з елементів є квіти, наші дирокольні листочки, гудзики, напівнамистинки і дирокольні метелики. Все це ви можете замінити по своєму смаку) Або додати ще щось)
В принципі, це може бути кінцевою дією) Але мені здалось, що чогось не вистачає..

І тут прийшла на допомогу декоративна стрічка.
Відміряємо потрібний розмір. І клеїмо обережно під квіточки. А вже на самій стрічці я прикріпила гудзик-чіпборд і бант з мережива.
В результаті маємо таку от листівочку) Правда ж не складно?) Та й по часу швиденько)

 
Сподіваюсь, ви гарно провели час)) До нових зустрічей!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий